Shop Mobile More Submit  Join Login
SHOCK Characters by Reitanna-Seishin SHOCK Characters by Reitanna-Seishin
these were sketched in pencil and i decided at the last minute to color them in photoshop.

so really i barely have a story for SHOCK, but i figured i'd design the three main characters and give colors just so you know what they look like. the comic wouldn't be in color though, just perhaps the title page or something. this is a completely different style than i usually draw. it's unique in a sense, cartoonish and anime at the same time.

but, i dunno when or if THIS comic is even gonna happen. we'll see. i think a solid story line would help a little. XD
Add a Comment:
 
:iconcelestiality13:
celestiality13 Featured By Owner Jul 1, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Celeste is my name omg <3
Reply
:icondarkpawwind:
DarkpawWind Featured By Owner Dec 31, 2012  Hobbyist General Artist
viktor kinda reminds me of Mr.Dwicky from IZ
Reply
:iconkyodaine:
Kyodaine Featured By Owner Dec 25, 2012  Student Artist
Viktor is so handsome c:
he kinda looks like Pewdiepie
Reply
:iconkittykatlikethat:
KittyKatLikeThat Featured By Owner Dec 21, 2012  Hobbyist General Artist
if you do make it a real comic, you should add color, it makes things easier to picture
Reply
:iconreitanna-seishin:
Reitanna-Seishin Featured By Owner Dec 22, 2012  Hobbyist General Artist
no, this one will be entirely in pencil, no photoshop except for minimal touchups, and no color
Reply
:iconkittykatlikethat:
KittyKatLikeThat Featured By Owner Dec 23, 2012  Hobbyist General Artist
aww </3 why?
Reply
:iconreitanna-seishin:
Reitanna-Seishin Featured By Owner Dec 24, 2012  Hobbyist General Artist
because that's the style i chose. this one is too detailed
Reply
:iconkittykatlikethat:
KittyKatLikeThat Featured By Owner Dec 26, 2012  Hobbyist General Artist
yea i saw the first page, looks great! though it does look like it would take ALOT of work to color it, so i respect your decision.
Reply
:iconkookoo246:
KooKoo246 Featured By Owner Dec 21, 2012  Student Traditional Artist
Viktor looks...kinda hot. >////> And Celeste looks absolutely beautiful. :iconsobeautifulplz:
Reply
:iconmlpalways:
MLPAlways Featured By Owner Dec 21, 2012
for Kody, why does it say (human/prey)?? do chicks prey on him because hes too sexy or something?? lol, thats my guess. Viktor reminds me of Keiichi, a character from an anime called Higurashi No Naku Koro, and he doesnt even look all the the same :P
Reply
:iconreitanna-seishin:
Reitanna-Seishin Featured By Owner Dec 21, 2012  Hobbyist General Artist
i can't explain why he's prey cause that'd ruin it
Reply
:iconmlpalways:
MLPAlways Featured By Owner Dec 21, 2012
okay then, i shall wait the time that is needed to be waited!!!! :D
Reply
:iconthelondonmassacre:
TheLondonMassacre Featured By Owner Dec 21, 2012  Student Digital Artist
Try looking for answers in your favorite show or place for Ideas. That's what I do, I'm 13 and I've already written three books!
Reply
:iconshleet338:
Shleet338 Featured By Owner Dec 20, 2012
Awesome!!! ^^
Reply
:icondark-eerie-light:
Dark-Eerie-Light Featured By Owner Dec 20, 2012  Student Artist
*head explodes from amazing-ness*
Reply
:iconadickson10193:
ADickson10193 Featured By Owner Dec 20, 2012
wow that's totally look so totally amazing and cool too as well.
Reply
:iconsleetgeekartist:
SleetGeekArtist Featured By Owner Dec 20, 2012  Student General Artist
I think I should probably finally confess that your awesomeness has rubbed off on me. I'm actually gonna get mah balls together and make a comic. I be inspiyah'd by you! Feel honored! I'll pro'ly post a journal about it, if ya wanna know 'bout it...^^; But yeah, you are now an official inspiration!
Reply
:iconreitanna-seishin:
Reitanna-Seishin Featured By Owner Dec 20, 2012  Hobbyist General Artist
YAY!! do it do it do it!!!
Reply
:iconsleetgeekartist:
SleetGeekArtist Featured By Owner Dec 20, 2012  Student General Artist
MORE YAY! I will I will I will!!! XD My real question is whether or not to sell it...IDEK if peeps will buy it...*selfconsious*
Reply
:iconreitanna-seishin:
Reitanna-Seishin Featured By Owner Dec 20, 2012  Hobbyist General Artist
it all depends on the response you get from viewers
Reply
:iconsleetgeekartist:
SleetGeekArtist Featured By Owner Dec 21, 2012  Student General Artist
Good point... Thanks! I'd hug you, but there's a computer in the way.
Reply
:iconthat-little-failure:
That-Little-Failure Featured By Owner Dec 20, 2012  Hobbyist General Artist
Kody's hot lolol and Celeste looks beautiful! I wish I had Ice Blue hair and magenta eyes -w-
Reply
:iconreitanna-seishin:
Reitanna-Seishin Featured By Owner Dec 20, 2012  Hobbyist General Artist
me too
Reply
:iconirkeninvadermoon:
IrkenInvaderMoon Featured By Owner Dec 20, 2012
My middle name is celeste x3 .. I like this it is awesome xD (p.s. i am now a bro. XD)
Reply
:iconreitanna-seishin:
Reitanna-Seishin Featured By Owner Dec 20, 2012  Hobbyist General Artist
:iconpewdiebrofistplz:
Reply
:iconlichking0zma:
LichKing0zma Featured By Owner May 7, 2014  Hobbyist General Artist
:iconpewdiebrofistplz:
Reply
:iconirkeninvadermoon:
IrkenInvaderMoon Featured By Owner Dec 20, 2012
Yesh! :iconpewdiebrofistplz:
Reply
:iconauglice:
auglice Featured By Owner Dec 20, 2012  Hobbyist
cool
Reply
:iconphantwigurl:
Phantwigurl Featured By Owner Dec 20, 2012  Hobbyist Writer
This looks awesome :meow:
Reply
:iconauglice:
auglice Featured By Owner Dec 20, 2012  Hobbyist
i looove ur icon
Reply
:iconphantwigurl:
Phantwigurl Featured By Owner Dec 20, 2012  Hobbyist Writer
Thanks. Twas made by Reitanna herself. Shes kind enough to let people use the icons she makes. :3
Reply
:iconauglice:
auglice Featured By Owner Dec 20, 2012  Hobbyist
oh cool i like playing slenderman i dont really get that scared
Reply
:iconphantwigurl:
Phantwigurl Featured By Owner Dec 20, 2012  Hobbyist Writer
Unfortunately, I cant say the same. XD :iconsweatplz:
Reply
:iconauglice:
auglice Featured By Owner Dec 20, 2012  Hobbyist
haha lol slenderman is my favorite game to me if i see slenderman usually i yell leroy jinkens for no apperent reason lol
Reply
:iconhatsunemikufan108:
hatsunemikufan108 Featured By Owner Dec 20, 2012  Hobbyist General Artist
LLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOYYYYYYYYY JJJJJEEEEEEENNNNNNKKKKKKKKKKKIIIIIIINNNNNNNSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconauglice:
auglice Featured By Owner Dec 20, 2012  Hobbyist
lol ikr
Reply
(1 Reply)
:iconphantwigurl:
Phantwigurl Featured By Owner Dec 20, 2012  Hobbyist Writer
Okaaay. XD
Reply
:iconauglice:
auglice Featured By Owner Dec 20, 2012  Hobbyist
yea
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1687 × 2401




Details

Submitted on
December 20, 2012
Image Size
1.0 MB
Resolution
1687×2401
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,473 (2 today)
Favourites
65 (who?)
Comments
39
Downloads
29
×